Ja tenim excusa per anar a Menorca..!!, i no serà nomes per prendre el sol,menjar la caldereta i comprar l'ensaïmada. Es tracta de fer la volta a l'illa pedalant, i veure llocs molt macos.
http://www.cavallsdeferro.com/
Nou carril bici Sant Celoni - La Batllòria
-
Ja sembla obert el nou carril bici entre Sant Celoni i la Batllòria
paral·lel a la carretera C-35. Aquest itinerari que ha promogut la
Generalitat és int...
Fa 4 dies
2 comentaris:
ei ei ei!!! Menorca val la pena!!!!
i el cami de cavalls...buaaaa
quin espectacle!!!
http://bautijordi.blogspot.com/2010/10/el-que-encara-no-sabeu-de-la-6a-volta.html
Quan ?
Publica un comentari a l'entrada