3 de des. 2008

CURSA B.T.T BESCANO.-OPEN LA SELVA
De Bescano 01/02/09 16:12

De podium bescano 01/02/09 17:00

Bé nois, ja n´hem fet un altre! Fang, pastetes, fanguelis i basses... de tot i força! ...a Bescanó. El circuit estava molt bé per fer en sec, però amb la pluja que ha caigut ... era durillo. El meu amic Pepe de Cadaqués ha fet la volta curta i també ha patit bastant perqué s´ha quedat sense fre de darrera. Jo he intentat sortir una mica endavant primer, i després com diria el "el presi" na fent... A les pujades patinava, al planer patinava i a les baixades ..... treballs aguantar-te sobre la bici. A tot aixó s´ha d'afegir que els "limpias" dels ulls no donaven l'abast per treure el fang i no t´hi veies de cap ull. Però bé, no he caigut, i no he patit avaries ... Ja està prou bé. Al final he tornat a fer 3r de la meva categoria. La meva segona copa de "l'àvi ciclista'' novatillo.

He tingut un animador fotógraf d´Impuls Medes Bike, que m'anava animant i fent fotos pel circuit, quina categoria no?. La Copa us la dedico a tots els impulsos i a la meva dona, que últimament, renta molta roba suada i plena de fang!

Fins la propera!

SORTIDA IMPULS MEDES BIKE OIX -BEGET

Aquest dijous hem sortit una bona colla d'Impulsos a fer una ruta desde Oix a Beget.
La cosa al principi no estava molt clara, pero poc a poc en fet camí i a sortit una
excursió molt maca. He pogut coneixer personalmet al ``presi''del Club i altres companys i components del Impuls ; bona gent i bons companys....!!.Hem tingut pujadotas,fang,neu
i...,sobre tot uns paisatges maravellosos...!!!
Tot a sortit molt bé ,encara que al final ; com sempre;sa fet tard,i alguns quasi no
han pogut ni dinar. Els mes golafres,no han aguantat;i a las 5 de la tarde estavan
demanan per dinar,berenar o sopar a Ca la Bundancia d'Oix. I lo més bó es que per 10 euros,han fotut un dinar,berenar-sopar de collons de micu....!!!
Visca la Bici...!!!

EL PRIMER TROFEU....I ESPEREM QUE NO SIGUI L'ULTIM...!!!
De Santa Coloma de Farnes .B.T.T 25/01/09 18:47

PODIUM PER UN IMPULS, A LA CURSA B.T.T DE SANTA COLOMA DE FARNES.
De

Un impuls al podi de la Carrera B.T.T. de Santa Coloma de Farnes.

Mai és tard si la dita és bona, això diuen; i als 50 també és bona
edat per anar en bici i donar guerra amb els veterans.
I més si es pot participar en un Campionat, com el de la Selva, i pujar al podi
Perqué nergar-ho; estic tan content com els nens de la categoria d'infantils...!!
A estat una cursa bastant durilla, amb unes pujades que no s'acababan mai, i amb unes baixades per corriols molt tècniques i en les que s'havia de portar la bici molt fina, i controlar molt bé.
Per el circuit en conjunt era molt macu. Pero collons quinas pujadas....!!!
Però quan les coses surten bé al final, s'oblida el patiment i només queda la satisfacció d'haver quedat 3º en la meva categoria.
Esperem que segueixi la ratxa ....!!!
Cronica: Paco de Cadaqués.

8è GRAN PREMI BTT LA SELVA
El proper dia 25 de gener s'ha de celebrar la 2a prova del "GRAN PREMI BTT LA SELVA", a Sta. Coloma de Farners i per a tots els "bikers" interessats en participar-hi, en l'imatge adjunta us mostrem el gràfic i l'altimetria.
Jo ja i soc inscrit....!!!!

De

EN PEPE ORTEGA TAMBÉ VA D'ESTRENO...!!!
De Giants Anthem x1 i x2( Estrena )19/01/09 15:11

CAL POSSAR-HO TOT A MIDA.......!!!

JO 74,LA BICI 10....!!!

GERMANETAS MOLT GUERRERAS....!!!
De Giants Anthem x1 i x2( Estrena )19/01/09 15:11

.................................................................................................................................................
17-01-2009. LA MEVA BURRA NOVA, JA ES AQUÍ......!!!

Después de donar moltes voltes , i de molts dubtes per fí me decidit, i ja la tinc...!!!. La giant anthem x1,será la meva nova montura .Ja l'provat, i va de coña.
Nomes falta que jo li sapigui treure tot el seu potencial i podem fer bon paper al
``caixa girona´´ d'aquest any . Pepe animat anar-hi; que tu també vas d'estrena..!!!
Per molts anys,salut i força....!!

L'ESTRENA SERÁ A LES PLANES D'HOSTOLES....
De Blogger Pictures

BICI PER LA NEU

De Blogger Pictures

IMPULS MASTER 50 ,AL 8è GRAN PREMI BTT LA SELVA

Aquest diumenge vaig anar a fins a Massanet de Selva a fer als ``Camins Llebres''; o si voleu el 8è GRAN PREMI BTT LA SELVA; que es el mateix.
La prova ha estat molt bé ,i he disfrutat molt ; encara que també he patit per no perdre de vista al meu amic i contrincant en Climent Hernández,que es un ``veterano' d'aquestas curses,i que n'guanyat moltes de la seva categoria .Així que per ser un novato ,no está malament.
Las pistas i corriols estavan molt enfangadas ,pero per sort no hem tingut problemas mecánics ni caigudas. El circuit era molt tecnic amb molts corriols tecnics de pujá i baixá,i a mí aixo ja m'agrada.Al final hem quedat tots arrebussats de fang fins a dalt de tot, i las bicis igual;pero una bona dutxa i un bon manguerasso i tot arreclat.
Fins la propera..
Aquí teniu la classificació de la nostra categoria.( veterans... pero amb dues.........rodes..!!!!!).

Paco.

Sortida B.T.T Maçanet de Cabrenys-Nevada 8-01-09.
AMB BICI A CUATRO GRAUS SOTA CERO.....!!!!!!!!

Aquest dijous vaig fer una sortida per Maçanet de Cabrenys i Tapis .
La temperatura era de -4 graus ,pero els ``masocas´´de la bici mai tenim fred.....!!!.
Vaig sortir de Maçanet direcció cap el Molí d'en Robert mes abrigat que una monja fredaluca.
La neu estaba tan glaçada que amb alguns trams no semblaba que fes b.t.t ,sino patinatge artistic,
pero l'espectacle de la neu glaçada sobre totes les plantas i arbres era una passada....!!!
Arribant a Tapis per la pista dels Vilars , la neu era mes abundant , i vaig a ser el primer a
passar per la pista ,.....apart de la guineus .Obrin cami ,vaig anar fins la Fon Fresca ...i glaçada...!!!
Vaig disfutar molt ,i per sort al arribar a Maçanet m'esperaba un bon foc per escalfarme....
Aquí teniu las fotos i algun video ;que vaig fer possant en perill la meva integritat fisica......!!!
I ja sabeu que si voleu venir per Massanet , teniu un guía assegurat.

Paco de Cadaqués.

------------------------------------------------------------------------------------------
NEVADA I TEMPORAL DE MAR A CADAQUÉS.

De NEVADA i TEMPORAL A CADAQUÉS 26/12/08 17:51

La diada de Sant Esteve va sorprendre Cadaqués amb una nevada que va tenir al poble incomunicat durant unes hores.Al Coll de Sa Perafita, la neu va cuallar en força, i la
carretera es va tallar fins que va venir la máquina a netejarla.
També el temporal de mar que va venir després ,va fer moltes e importants destrosses a totes les ribes del poble. Moltes barques en van veure afectadas i algunas cases al costat de la costa.
Un vaixell dels servei de ports va ser arrossegat fin a la platja de
Port Doguer;i uns bombers voluntaris del poble, van tenir un accident quan el camió que portavan es va enfonsar dins un gran sot produit per la força de les onades,
que va delcalça el carrer per sota.

****************************************************************************************************************
21/12/08....FINALMENT 5 IMPULSOS A LA MARXA PER PARELLES DE LLAGOSTERA.

(c) Foto: Impuls Medes Bike

Avui han estat 5 els impulsos que han prés part a la 1a edició de la Marxa en btt per parelles de Llagostera. Dels 10 previstos ahir només hi han participat en Marc Barbosa i l´Amat Artigas com a parella, en Tati Sarquella i en Narcís Nogué com una altre, i en Paco de Cadaqués fent parella amb en Pepe de Cadaqués (president del Club Ciclista Cadaqués).

80 parelles hi han prés part en un dur recorregut de 38 quilómetres direcció les muntanyes de la costa prop de Tossa de Mar. A partir de la meitat de la prova els 4 Impulsos Marc, Amat, Tati i Narcís han pedalat plegats ajudant-se entre ells. Per davant en Paco de Cadaqués en molt bon estat de forma arribant amb el seu company Pepe calculem que mitja hora abans.

Us deixem amb unes quantes fotos després de les més de tres hores pedalant sota una excel.lent organització i que esperem repetir més endavant si la prova segueix celebrant-se.
Finalment el millór temps dels impulsos la conseguit en Paco amb un temps de 2h.14m.

Sortida B.T.T Volta als pantans.Grup Impuls Medes Bike

De Volta als pantans 18/12/08 21:19

Amb l'impuls que em dóna el ser nou soci del club; faig la crònica de la sortida que vam fer en Narcís, en Tati , en Pepe, (el sherpa senglanero de Cadaqués )el ``viejo zorro ´´de Sant Feliu, Climent i jo . (De bon rotllo, campions),
La sortida va ser desde l'enbassament de Susqueda cap al de Sau i després pujant pel Massís del Collsacabra fins al Santuari del Far.
La primera part al costat del riu va ser molt tranquila i amb força fred, però un cop passada el pantá de Sau, les pujades ja ens van fer entrar en calor ràpidament.
Les vistes dels Singles del Collsacabra sobre els nostres caps ,és impressionant,; i els que no coneixien aquests paratges es van quedar encantats amb les vistas.Yo no paro de fer fotos, però aquest nanos cada dia estan més forts., i encara que m'avanço una mica per fer de reporter, aviat em passen i em toca apretar una altra vegada. Però jo m´ho passo pipa ...!!
En arribar al preciós salt del Sallent gaudim de poder veure com baixava la impressionant cascada d'aigua pel cingle. Es una passada ......!!!!!
Las pujadas i les vistes panoramiques continuaven i per fí arribem al Santuari del Far.
Majestuós e imponent,....... val la pena l'esforç.
Després de dinar aquí; i com a postres, en Pepe de Cadaqués , (el sherpa) els havia preparat als nois una trialera estil Tramunbike; que els va agradar molt .... ( Mireu els videos)
Sembla que a en Narcís i en Climent, les galtes de porc del dinar, els va donar flato......
Al final la trialera s'ha acaba ,i agafem la baixada amb bona pista ,bones vistes,i bones rialles.
I així ,tots contents vam arribar ,de nou a Susqueda.

Els vídeos són de la trialera, (es nota pel que reneguen alguns.)
I les fotos ,.... .les fotos no necessiten paraules. Una magnifica excursió ....!!!!
Fins la propera ....!!!!!
Paco.
12/12/2008 Els Impulsos no parem!

Sortida B.T.T- Massis D´Lardenya-.Grup Impuls Medes Bike
Sortida B.T.T Massis D'Lardenya. Grup impuls.11/12/08 19:00

En Paco de Cadaqués ja és un Impuls..!

El dijous 11 de desembre em vaig trobar amb en Tati a les 8 del matí. Feia molta fred i molta tramuntana però teniem moltes ganes de bici, i ja haviem decidit buscar una ruta més protegida de la fred, la vàrem trobar al Massís de l´Ardenya, i amb un sol esplèndid.

En Paco ens va donar la fitxa per fer-se sóci, cosa cantada desde feia dies. Vam sortir desde Sant Feliu de Guixols, població que Ferran Agulló va batejar com la Costa Brava;guiats per el sherpa Climent Hernàndez, company de Sant Feliu de Guixols. Desde aquí direcció a Sant Elm, Puig de Cadiretes, Tossa de Mar i tornada per Sant Grau. Els últims metres van disputar l´esprint final en Tati i en Paco, peró aquest"noiet" de Cadaqués està molt fort.

El circuit de 45 quilómetres ha resultat un trencacames molt divertit i dur, de pista i tres corriols molt bonics. Com sempre hem acabat amb un bon dinar. La setmana que vé més, i aquí podeu veure algunes boniques imatges de la sortida.