6 d’abr. 2009

MOLTS IMPULSOS A LA MARXA DE LA CONCA D'ARÓ








Una Marxa molt bonica la del diumenge, a la Bisbal. La gent del Club Ciclista de la Conca, es mereixen un deu, per lo bé que organitzen aquesta marxa des de fa ja molts anys.

El recorregut va ser, com sempre molt variat i bonic, i gairebé tot el circuit era ciclable, malgrat haver suportat les pluges de dies anteriors. La duresa del circuit la imposava el ritme de cadascú, i això en altres marxes; que es suposen són populars, no es veu molt últimament, i algunes semblen fetes per a que només puguin participar, els que tenen un nivell molt alt, oblidant els altres. Per part meva, abans de la sortida pensava sortir més tranquil que en les proves de la Selva i el Caixa Girona, però al donar la sortida, el xip de carreres se'm va disparar, i quan amb vaig adonar ja estava intentant passar gent com un boig. Molta culpa d'això la va tenir el meu company i contrincant Climent, que ultimament diu que jo ja li estic pujant a les barbes i això el Campió de Sant Feliu no ho suporta. Així que, amb el xip possat, i per demostrar com es corre en cursa, el mestre va utilitzar tota la seva veterania per intentar despenjar-me a tot drap.

La veritat és que no és fàcil seguir-lo, però ho vaig fer durant gairebé tota la marxa, fins que el meu canvi va dir prou; que ja estava cansat i es va quedar clavat. De totes maneres la lliçó de com es guanyen possicions amb una cursa, amb va agradar molt, i vaig prendre bona nota del professor Climent. Y jo que volía sortir de passeig! Total era una Marcha Popular, o no?

Així que un altre diumenge més, gaudint del bon temps, i amb molta participació de la gent d´Impuls Medes Bike, que no ens perdem ni una. Que duri, i per molts anys!