8 de febr. 2009

Tornem a pujar al podium a Riudarenes......!!!!!





CRONICA DE LA CURSA.

Bueno nois faig la crónica de la cursa d'ahir. La veritat és que va ser de nou el fang el protagonista, potser no tant com les anteriors però n´hi havia molt. També molts corriols "tecnics" i molt relliscosos.

Vaig sortir bastant malament, molt enrera i amb una caiguda inclosa per no atropellar a altres corredors, que degut a una placa de gel van anar per terra. Peró tot va quedar en un ensurt i vaig poder continuar.

A les primeres pujades vaig apretar, i vaig passar a força gent, inclòs al meu contrincant Josep Bosch que és el segon del Campionat a Màsters 50. Peró després de la pista dura i en pujada, van arribar els corriols técnics i relliscosos i vaig anar més conservador. A partir del quilòmetre 20 i després d'aguantar els atacs de´n Bosch vaig optar per assegurar i baixar el ritme. Cosa que ell va aprofitar per adelantar-me. El vaig seguir durant algun temps, però per les caigudes i avaries que vaig anar veient pel corriols hem van fer optar per assegurar la 3ª posició. Al final vaig aconseguir ser 3r, i es van repetir les posicions de l'anterior cursa. Aquests veterans són durs de pelar!.

Comentàri negatiu es mereix el tema de la organització de la cursa. La primera impressió negativa és la de cobrar 20 euros en comptes de 12 per no inscriure't abans. Sincerament crec que és massa. Sobre el circuit res a objectar, si hi ha molt de fang és perquè ha plogut bastant i era d'esperar que fós dur. El que no em sembla bé, ni a mi, ni a cap corredor, és que no ens poguéssim treure aquest fang amb una dutxa calenta. O és que el pressupost no els arriba per endollar els termos?. Tampoc estaría de més, tenir més mànegues (amb pressió) per netejar les nostres bicicletes enfangades. I per últim el regalet d'uns mitjons i un gorret de Donuts, crec que és bastant ridícul. Per cert que el que si estava calent, eren les begudes que ens van donar. Els que anem en bici, som bastant masoques, però crec que mereixem un tracte digne.
Jo soc un novato,pero si mireu al blog d'en Pere Batllori,que porta molts anys fent curses; veureu la seva opinió al respecte.

http://perebatllori.blogspot.com/

Paco.