7 de juny 2009

CAIXA GIRONA MALGRAT DE MAR

(c) Foto: Rosa Soler
Malgrat de Mar queda força lluny de Cadaqués, així que s'ha de matinar força, i tenir molta moral per anar a córrer una hora i mitja, i fer gairebé dos, de viatge. Malgrat tot, quan un ja s'ha ficat en aquests "fregats", de les curses, sap bastant greu no anar-hi, i perdre uns puntets, que al final del Campionat et poden venir molt bé. Així que que amb molta moral i molta son, aquest diumenge vaig agafar la meva burra i ens vam anar fins al Maresme.

Bastant ambient a Malgrat i també una bona caloreta. Molts companys i coneguts dels Màsters 50, que conec, també, disposats a donar guerra com sempre. I per descomptat els de la categoria Màster 40, que no són menys guerrers. M´he trobat també, amb alguns Impulsos, que també estan per tot arreu on es mouen bicicletes, ja sigui competint o animant als seus.

I per descomptat l'omnipresent Sr.Moradell, animant l'esdeveniment amb el seu inseparable micròfon. Així que tot estava disposat per gaudir dels corriols i pujadetes, que ens havien preparat a tal efecte per les muntanyes de Malgrat. I renoi, quines pujadetes! Sort que per Cadaqués és el que més abunda, i no em vénen de nou. Però una cosa és anar de passeig pel Cap de Creus, i altra anar a tope, per arribar aviat a meta.

(c) Foto: Rosa Soler
Però anem per parts; la sortida, tot i tenir graella, no l'he fet gaire bé, i m'han passat un munt de gent. De seguida hem entrat al corriol, i he notat que les cames no em tiraven com jo volia. Els dos primers de la meva categoria, han sortit com motos, i aviat els he perdut de vista; també m'ha passat el que va quart a la general. O sigui que la cosa no pintava gens bé. Després dels corriols han començat les primeres rampes fortes de pujada, i el patiment de veritat. Encara sense notar una gran millora en les meves cames, sí que he notat que no anava tan malament com d'altres, i he aconseguit passar al meu contrincant; també he passat a el meu company de patiment,Màster 40, en Nava, i això m'ha donat una mica més de moral (Perdona Nava, no és res personal,company!). Així després de la pujada llarga , i de suar i esbufegar força, he arribat a dalt, amb una mica més d'ànim a la part més alta del circuit; i sorprenentment m'ha semblat que les meves cames no estaven tan malament com em temia. A la baixada, corriol tècnic llarg i trossets de pista molt curts,que he anat fent prudenment.

Quan ja anava arribant a la meta a la 1 ª volta, m'ha tornat agafar en Corominas, (el 4º), i fins i tot s'ha permès preguntar si estava bé! Així que m'ha tocat apretar altra vegada darrere d'ell per no perdre'l de vista. Per sort l'he pogut tornar a passar a l'entrada d'un corriol i li he anat traient una petita ventatge. En aquesta segona volta m'he trobat més bé, que a la primera, i las pujades se m'han fet menys dures. He apretat una mica més a la baixada, perquè no em tornés atrapar en Corominas, i tot i no arribar a agafar un gran avantatge, si que al final m'ha servit per poder entrar tercer de la nostra categoria.

No m'he quedat a recollir la meva copeta de "xupito", perquè si no hagués arribat a casa a l'hora de berenar. Peró el meu company de podi, l'Esparraguera, ja s'ha encarregat de recollir-la. Així si la propera cursa no pujo al Pòdium, al menys em guarden la meva copeta de "xupito"! Abonat al 3º lloc del calaix? No ho cregueu; aquests avis no perdonen ni una!
Ho haveu vist! Impulsos a tope! Fins la propera.

Paco.

Més fotos aquí .Gentilessa del C.C Serinya

Nava ha dit...

Buena crónica Paco, ya sabes lo que pienso, una vez cruzas la meta, todo merece la pena, lógicamente, como deporte, pues la verdad es bastante duro, por que levantarte tan temprano, para pegarte tal paliza, pues como que .. en fín, ya sabes. Pero .. joder la recompensa al final del día y la satisfacción que te da poder hacer lo que haces "no te preu", bueno haber si nos vemos en Porqueres. Enorabuena por tomar tantos xupitos.

Ada Xinxó ha dit...

Coi amb el Coromines, si et descuides... enhorabona!!

Célio ha dit...

Olá, passei para dar uma olhada em seu blog, muito interessante. Parabéns.