Aquesta prova forma part de la TRANSPYR CHALLENGE (més informació a www.transpyr.com
Dia,Hora i lloc de sortida:
Diumenge 15 de Maig del 2011
* zona annexa al pavelló municipal poliesportiu de Roses (Ctra. Mas Oliva, 39)
* entrega de dorsals a partir de les 7.30 h
* entrega de GPS, de 7.30 a 8.30 h
* sortida a les 9.00 h
Característiques del recorregut:
* recorregut de 75 km amb sortida i arribada a la zona annexa al pavelló municipal poliesportiu de Roses
* desnivell acumulat de 2.200 m
* seguiment del recorregut a través del track que facilita l’organització
* participació equips de 2, 3 o 4 components
* avituallaments:
o 2 avituallament líquids
o 1 avituallament líquid i sòlid a la meitat del recorregut
o 1 avituallament líquid i sòlid (botifarres, pinxos, xistorra,...) al final
Equips:
* els equips poden estar formats per 2, 3 o 4 components
* cada equip ha de disposar de com a mínim un aparell GPS
* un dels components actuarà de capità i serà el component que portarà l’aparell GPS
Classificació:
* tot i no tractar-se de cap competició, hi haurà una classificació al final de la marató
* per poder aparèixer a la classificació, tots els components de l’equip hauran de passar per uns controls de pas que establirà l’organització al llarg del recorregut
* el component que marcarà el temps d’arribada serà:
o equip de 2 components → component que arribi en 2n lloc dins de l’equip
o equip de 3 components → component que arribi en 2n lloc dins de l’equip
o equip de 4 components → component que arribi en 3r lloc dins de l’equip
Inscripcions:
* seran inscripcions anticipades i es realitzaran a través del full d'inscripció, on es detalla com funciona el sistema d’inscripció i de la forma de pagament
* la sol·licitud de lloguer del GPS es realitzarà conjuntament amb la inscripció de l'equip
* no s’admetran inscripcions el dia de la marató
* el termini d’inscripcions finalitzarà el dia 7 de maig de 2011
* la participació queda limitada a 300 participants
* en cas de llogar un GPS, s'haurà de ser
* el track del recorregut s’enviarà per correu electrònic una vegada admesa la inscripció
* la llista amb els equips inscrits correctament es podrà consultar al web www.raidsalvent.com
DESCARREGAR FULL D'INSCRIPCIÓ
Preus:
MODALITAT DE PARTICIPACIÓ | PREU EQUIP |
Equip de 2 components | 60 € |
Equip de 3 components | 81 € |
Equip de 4 components | 100 € |
LLICÈNCIA FEDERATIVA | 6 € /persona |
LLOGUER DE GPS | 20 € / equip |
Serveis:
- zona d’aparcament al costat de la sortida
- vestidors i dutxes al pavelló municipal poliesportiu
- zona de neteja de bicicletes
- lloguer de GPS
- Font C.C.Roses
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada