4 de març 2011

LA RUTA DEL CEL

No, no es que la ruta d'avui haguí sigut volant , ni tampoc que vulguem anar a veure a Sant Pere,..encara. El nom de la ruta d'avui la posat el nostre guia , Mossèn Climent de Sant Feliu. I es que tal com estava el panorama del temps per tot arreu, em decidit anar cap a l'Ardenya i deixar-nos  portar per la saviesa de qui dominar els capricis de la natura, i sap buscar la millor ruta, segons d'allà on vinguin els núvols.

"Avui farem la ruta del cel"... ens a dit a tots, mirant amunt,  i escrutant la direcció de les tempestes. Això volia dir que no teníem ruta definida, i que segons el cel, aniríem  amb una direcció o altre. I la veritat es que durant els primers kilòmetres semblava que estàvem seguin l'ull de la tempesta ,com les peli-cules, i ens hem escapat dels ruixats dels voltant.A més em fet trams que no coneixíem encara, com el el de la "Tita Negre", un corriol molt tècnic ,que a agradat a quasi tothom, (em en Narcís, no tant..).

També em fet la baixada del "Dragon Khan", un altre mot posant pel Mossèn..!!.
Em pogut fer unes "series" ,pujant a plat per un "falso llano" de sis kilòmetres i on els més xulos de la colla ,han pogut desfogar-se a plaer, tot i la presio dels  "gallitos" amb rodes grosses..!! No han faltat ermites i masos dels que ja no me'n recordo el nom.I tot i que anàvem fent la ruta que el cel li marcava al Mossèn..,al final tampoc ens hem salvat de la pluja...!!!
Peró una mica d'aigua no es res per aquest home de Deu que tant sap,anar en bici,com volar  pel cel ,amb el seu ultralleuger,i aterrar en un pam d'herba...!! I nosaltres també em acabat ben satisfets ,tot i la remullada final, un 10 pel Tomás Molina,.... vui dir per en Climent ..!! I tornarem segur...!!!

2 comentaris:

Narcís Nogué ha dit...

Aquest miniMolina quasi li surt be la jugada, diu que Deu el guiava pel cel, fins que Deu s'ha emprenyat i ens ha enviat tota la pluja de cop a sobre nostre.

enric ha dit...

era inevitable pero la veritat es que les primeras 2 hores em estat camuflatys de la pluja
la ruta molt maca amb uns corriols impresionants sobre tot la tita negra i els eucaliptus aixi com el dragon kan.
aquet el climent si vol ja li poden donar feina a tv3 .
espereo poder tornar-hi acabar de fer mes corriols