27 de gen. 2010

RUTA AMATSTRONG & BAMBOLINA


(c)Fotos Narcís Noguer
Aquest dimarts la grupeta de dijous feliç, hem fet campana també el dimarts,(tots som cambrers )???. El rei dels reptes amb bicicleta,l'Amat ,ens havia convidat a fer una ruta em la `flaca´´,pels voltants de Banyoles.No,era per donar voltes a l'Estany,no..
La cosa era sortir cap a Santa Pau i Olot,però passant per carreteretas molt guapes i tranquilas.Encara que també em alguna pujadeta llarga que sempre anima als més valents.

Em sigut una bona colla al final perquè també s'han afegit alguns companys de Banyoles,
Per això els inevitables piques a las pujades ,han tingut més participants que de costum .Després de passar per Olot em anat direcció cap a LLocalou i hem girat per visitar l'ermita de de Sant Martí de Capsec. Hem passat per San Joan les Fonts i tornada cap a la capital del Pla de l'Estany.A la tornada s´han tornat a repetir els intents de guanya el premi de la muntanya,i per sort em pogut deixa el pavelló del Impulsos ben alt..!!Total 90 km.de passejada a bon ritme,que acabant siguen la excusa per fer un bon dinar,en aquest cas a la Cisterna de Banyoles.

Totes les fotos aquí