5 de maig 2009

EL TAMANY...... SÍ IMPORTA..!!!!


En Pere Batllori i el seu ``xupito´´.

Des d’aquí aprofito per fer una crida als organitzadors de les curses del Caixa Girona que també es pot fer extensiva a d’altres organitzadors:
Els trofeus només tenen un valor simbòlic, però s'hauria de procurar que tots siguin iguals, no importa la categoria, però tant és el primer de la categoria júnior, com el primer de la categoria veterà 50, no pot ser que hi hagi tantes diferències entre els trofeus que s’entreguen, algunes copes semblen xupitos..!! (Pere Batllori)


...... los trofeos, me hizo mella, ya que como el dice, estos tienen un valor simbólico, pero lo que no se puede aceptar, es que unos trofeos, parezcan la copa de la champions y otros unos chupitos. Se supone que todas las categorías tienen el mismo esfuerzo y recompensa, digo yo.
Precisamente, esto me hizo entrar en razón, por que es una cosa que llevo tiempo fijandome, y como mi hijo, siempre le da mucha importancia a lo grande que es el trofeo, más que al valor que tienen, cosa que estoy en ello para hacérselo lo comprender, pues me empecé a fijar en la variación de tamaños de los trofeos y precisamente no solo en el Caixa como dice el compañero Batllori, si no también en Copa de la Selva, y Gironina. (Nava)

Xupitos,pel avis...!!!

Copes i xupitos amb comentaris
AQUÍ