3 de maig 2009

CURSA BTT CAIXA GIRONA FIGUERES







Un altre Copa cap al sac,a la Cursa del Caixa Girona de Figueres....!!!
Estic content perquè encara que havia provat el circuit uns dies abans, no era dels que més m'agraden. És un circuit, que amb un tros de terreny petit, et fan fer moltes voltes fins que surtin els 10 quilómetres reglamentàris. Una mica marejant, la veritat. Això si, gràcies a la tramuntana, de fang no n'hi havia, tan sols alguna bassa... per refrescar-te. La clau estava fer una molt bona sortida, ja que després, amb tant de corriol, no tenies gaires opurtunitats de passar endavant. Per sort encara tenia graella de sortida i he pogut fer una sortida molt bona.

Quan ha començat el corriol ja m'he trobat bastant ben col·locat, de fet he anat primer de la meva categoria una bona estona fins que han arribat l'Esparraguera i l'Espinar, que són dos màquines, i m'han atrapat. Jo he anat fent el meu ritme i sobretot mirant de no fer cap errada. En aquest circuit que no perdonava cap badada per petita que fos, la calor i la tramuntana també han ajudat a fer que la cursa fós més dura. Però molt millor això que passar fred, pluja i fang, com aquest hivern hem tingut.

Així que la cosa ha anat molt més bé del que m'esperava, i hem tornat a pujar a podi amb els bons. Com sempre el recolçament i el crits d'ànim de la peña Impulsos, ha estat a tope i això també et dóna forces per pedalar més fort i anar endevant. Felicitats a tots els Minis que han fet també molt bon paper a Figueres i a tots els que heu participat a la prova. Impulsos a tope!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ei, ja he trobat el teu bloc.....
felicitats pel podi....
ja t'afegeixo a la meva llista de blocaires....encantat de conèixe't...ens veiem a la pròxima, bueno el mes probable es que no et reconegui, amb la pila de Impulsos que sou, es fa difícil reconèixer a la gent.......

Ada Xinxó ha dit...

Enhorabona again!! quina diferència pedalar sense fang, eh!ja era hora!

Nava ha dit...

nano, ya estas cojiendo fama a masas, bueno campeón ya sabes lo que pienso, sigue así, ya firmo estar como tu cuando sea master 50, jeje, por cierto, a mí también me gusta más, pasar sed, que tener que beberme el agua de los charcos, hasta Tossa Paco.