12 d’ag. 2012

HERMIDA TE MALA SORT A LES OLIMPIADES I QUEDA 4º.

El català,  Josep Antoni Hermida a quedat quart a las Olimpiades de Londres 2012 .   


"Estic content, dotze anys després segueixo al peu del canó i això és l'important. Per lluitar contra les nova generacions m'ha tocat actualitzar-me , com els antivirus. Cal adaptar-se i aprendre, i jo ho he sabut fer, la prova és aquest quart lloc d'avui ", va dir el ciclista català després de la carrera.

Hermida, que va marcar un temps de 1:29.36, va concloure en quarta posició la prova, disputada al circuit de Hadleigh Farm d'Essex, a l'est d'Anglaterra, després de tenir un problema amb la cadena, que el va obligar a baixar de la bicicleta durant 15 segons.

"La carrera de ha estat gairebé com la de Sydney de fa dotze anys, quan també vaig tenir un problema tècnic i vaig anar quart. Ha estat una prova difícil. La sortida, que és el moment crític, la vaig fer . Després hi va haver un problema amb Absalon i vaig haver de intentar donar caça als líders fins a la tercera volta ", va explicar el català.

"Les curses es decideixen per petits errors. He tingut un bon rendiment durant la prova i el temps que he perdut amb la cadena m'ha privat del podi. No ha estat físic, sinó aquest petit 'pit stop' de deu o quinze segons" , ha apuntat l'espanyol.

"L'última volta la vam fer , vaig guardar energia, però va ser una llàstima que em sortís la cadena en un dels salts, aquí vaig perdre als líders i, tot i prémer al final, no va ser suficient per tornar al podi", va afegir Hermida, medalla de plata a Atenes 2004.


Font: El corrreo