10 de febr. 2012

OIX /RESCLUSANYS /...... I TAMBÉ EL RACC

Diuen que els mals mai venen sols, i aquest Dijous si no en teníem prou em las temperatures gèlides que està fent, encara se'ns han afegit més problemes a la nostra sortida habitual.
Portàvem l'idea de fer una ruta sortint d'Oix per l’antic camí de Costejà, Coll de Pera, Resclusanys pel Coll de Sagordi, Solans de LLonganya ,Coll de Jou cap a Torre  i baixa cap a la Vall del Bac.  D’aquí cap el Moli de la Coromina, el Bodelquer i el Seguer de Pera. Després baixar per corriol i pista cap a Torralles i tornada a Oix. La ruta era curta en quilòmetres però intensa amb desnivell , ideal per fer passar la fred..!!.

El problema a estat que el super-mega remolc d'en Santi, a fet figa a pocs quilometres abans d'arribar
a Oix. Una de les rodes a començat a xerricar, i anava de tort, d'un costat a l'altre. La cosa no pintava gens bé, i em  tingut que baixar les bicis . Per sort s'ha pogut arribar fina a Can Bundancia i allà em deixat el remolc. Hem carregat les bicis als cotxes i hem acabat  d'arribar a Oix.


El sol a sortit per animar-nos una mica , i ja des de les primeres rampes de pujada, el nostre cos no ha notat el que era la fred. Quines rampes..!!! En Santi i jo ja les coneixem de l'entrenament per la Transpyr de l'any passat, i sabíem que la cosa puja, puja i no s'ha acabar..... Peró cap problema..!!! Tothom està curat d'espants i em moltes ganes de pedalar. Hem passat per paratges molt bonics com podeu veure a les fotos. Alguns talls em neu i glaç, per els que caliar filar ben prim per no caure, i també corriols super tecnics i de portar la bici a coll. Peró en conjunt a estat  una sortida molt complerta i maca, encara que no "apte per curiosos" , com diu el mestre Santi.



Al final de la ruta  hem fet un dinar de menú a Can Bundancia , i ens hem refet del desgast acumulat . El RACC a vingut a rescatar el remolc avariat ,  i carregat  amb les "burres", se les ha emportat cap a caseta. O sigui que final feliç...!!!!
Fins la propera..!!


Més fotos AQUÍ
 

1 comentari:

tati ha dit...

Sembla una ruta maca. Jo ja m´estic recuperant de la setmana amb febre.
Una setmana parat " Es el infierno!!!!"