Sembla que la pluja ens don una treva, i la volem aprofitar per pujar fins el Puig Neulós, al vell mig de L'Albera.A veure que ens trobarem...!!
Nou carril bici Sant Celoni - La Batllòria
-
Ja sembla obert el nou carril bici entre Sant Celoni i la Batllòria
paral·lel a la carretera C-35. Aquest itinerari que ha promogut la
Generalitat és int...
Fa 2 dies
1 comentari:
Aprofiteu vosaltres que podeu, jo que pensava que aquest finde tocava bon temps acaben de dir que ve una altra borrasca, no pot ser!!
Publica un comentari a l'entrada