16 de maig 2011

DIPLOMA D'ARGENT A LES GOGES

No està malament per ser la segona vegada que faig una Marxa Cicloturística amb la bici de carretera. Peró mirant les classificacions i els diplomes m'he adonat que per 8 minuts no he fet l'or. Ja tinc un raó per tornar-hi l'any que bé no.?
Avui ja no m'enrecordo de Rocacorba, encara que ahir vaig patir com molts per arribar fins a dalt. Hem falta molt per aprendre a corre amb la de carretera,agafar el grup adequat al meu ritme i moltes coses més. Com diu en Tati na fent...

'

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs ja ho saps: l'any vinent a apretar una mica mes el cul i ja tindras l'or!!!!!
enhorabon aper havera arribata al cim, que ja costa los seu.....

Ada Xinxó ha dit...

Paco, 8 minutillos!!! l'any vinent ja saps a tornar-hi jejeje

Txema ha dit...

Molt bona marxa Paco!! L'any vinent a reibaxar el temps!! Ets un crack!