6 de febr. 2011

JA VEIG LA LLUM

Desprès de quasi un mes d'estar en paro forçós ,sembla que començo a veure la llum..!!
La cosa va començar per un esforç que faig fer al carrega massa pes,posant ordre al garatge de casa.Aquí ja l'esquena em va avisar, i el dolor va anar a més cada dia .Jo vaig continuar anant en bici, i a mes em vaig fotre un bon tute, netejant corriols perduts a la muntanya del Pení.Fins que un dia, després de una sessió de neteja amb l'estassabarders  dintre d'un corriol amagat del Cap de Creus ,em vaig queda em la cama enrampada com una canya. Total que l'edat no perdona i els excessos es pagant ,i el resultat va ser una ciàtica de cavall,que m'ha tingut ben acollonit durant tots aquest dies.El Divendres,per primer dia vaig començar a trobar-me una mica millor i el Dissabte i avui encara més be.Encara noto una mica de formigueig a la cama i el doloret a l'esquena , però rés a veure amb els dies passats.
El Dimecres tinc hora al metge i li portaré la ressonància que em vaig fer. L'informe diu que tinc una sobrecarregue de plataformes vertebrals i articulacions interapofisàries de L4 A S1.
Peró de moment ja estic mes animat ... veig la llum....i espero que la bici aviat..!!

6 comentaris:

Xavi ha dit...

Que bé Paco, ànims!

Jordi Marina ha dit...

Vinga... però paciència... no siguis animalot i recuperat be!!!

Narcís Nogué ha dit...

Molt be Paco, això és com el tunel de l'Albera.
De mica en mica s'omple la pica.
Anims que ja falta menys.

Txema ha dit...

Me n'alegro Paco!!! Molts anims que aixó ja ho tens superat!!!

Santi Val ha dit...

Endavant!!!!!!!

tati ha dit...

Ja pots tornar a ficar color al blog, que en blanc i negre és molt trist. Ja deus tenir ganes de fer alguna trialera... no tinguis presa, tot arriba. Fins aquest dijous... o l´altre.