13 de juny 2010

5º MARXA DE FONTCOBERTA





Fotos gentilesa de Bicioci i Georgina


Aquest Diumenge hem anat dos companys de Cadaqués i un de Roses ,a fer la Marxa de Fontcoberta.El Sr. Ortega ,president del Club Cadaqués i un servidor, em sortit a un quart de vuit del mati per trobar-nos a Roses, amb el company J.Lluís(el Bitxo).Al arribar a Fontcoberta ,ja em trobat força ambient ,i molta gent amb ganes de pedalar.



Els de Cadaqués ens hem inscrit a la llarga,però el rosinc ens a fet la perla ,i d'amagat s'ha apuntat a la curta.El noi esta entrenat fort per passar-li la ma per la cara al Presi,però avui es veu que a fet dolent a la nit , i no les tenia totes per atacar-lo.Abans de la sortida em escalfat una mica ,i em trobat un munt de gent coneguda.Quan faltaven poc minuts per sortir, i ja tothom estava col·locat ,he anat a saludar alguns companys de la primera fila (es la millor tàctica per colar-se amb tot el morro).

Sortida amb compte enrere i tot ....i maricó l'ultim ..!! El circuit era bastant puja i baixa,però tenia molts talls de planer i plat gros.Totes maneres no han faltat tampoc algunes pujades a peu, d'aquelles que et fan bufa de valent.Me trobat bastant be tota la marxa i fins i tot sembla que em vaig acostumant a la rígida ,tot i que per las baixades ,trobo a faltar l'amortidor que s'ho menja tot.



Tinc pensat aguantar fins que acabi el Caixa Girona,amb aquesta bici ,i després tornaré a la meva doble de sempre.La gent del Vici de Bici,s'han "currat" un corriols molt macos ,i que han netejat per l'ocasió , i en general tot el circuit m'ha agradat molt.No se en quina posició he arribat,però tampoc em preocupa massa ;aquestes marxes es millor agafar-les com un bon entreno.El que si ha pujat al podi a sigut el rosinc (3º),i aixó a fet que la seva moral per donar-li canya al Presi. hagi pujat fins al limit....,ja es veurà mes endavant..!!!


Em resum un bon mati de bici ,el que em passat a Fontcoberta i una bona feina la del Club Vici de Bici. Enhorabona a tots...!!
Fins la propera.
Mes fotos de la marxa (Georgina)
Classificacions Aquí