29 de nov. 2009

LA RECOMPENSA DEL ESFORÇ.

Això de ser Campió a la Copa Gironina no te mes recompensa que la satisfacció personal, i el reconeixement del esforç, pel teus amics , companys i la teva familia.
Al cap i a la fi, si vas a córrer es perquè vols i perquè t'agrada competir.
Son temps de crisi,i no esta la cosa perquè et donguin un maillot de super luxe,que posi alguna referencia al Campionat que has guanyat ;seria un ``despilfarro..''!!!
I tampoc una Copa o una placa;son molt caras ,i no estem per llança el diners...!!
Em la foto final dels campions,ben possadets pel sr.Moradell,ja ni-ha ben be prou..!!
Al Open de la Selva,es va tirar la casa per la finestra i ens van donar una placa de fusta,inclús al 3º classificat..!! Al Caixa Girona,tampoc es va mirar prim i van donar maillots i tot, als guanyadors..No es pot anar bé de cap manera, quina disbauxa..!!!
No llenceu el cales d'aquesta manera ...!!!
RECTIFICAR ES DE SAVIS..
Pues sembla que segons em diu el meu company Nava ,si que tenim maillot i Copa..
I de tot això sens farà entrega, en un sopar de final de temporada que fa la Federació
Catalana de Ciclisme.
Aixó ja es un altre cosa.!!!..... No es pot se novato..!!!!

I si voleu ser famosos....mireu que es fàcil....:



2 comentaris:

Nava ha dit...

Ostias Paco, imagino que la cosa va en serio, y creo, creo, que te puedo ayudar, según he leído, tu molestia viene por que no se entrego ni maillot ni copa de campeón, pero esto si que sucederá, pero a diferencia de la Copa de la Selva, que en la última prueba te lo entregan todo, tu tendrás que esperar a la cena de fin de temporada que realiza la federación de ciclismo de girona, y allí, se te otorgará, tanto el maillot, como la copa que te acredita como campeón de la copa gironina, y si no me acuerdo mal, también quedaste segundo en el caixa, pues también te darán copa. Haber, creo que estoy en lo cierto, pero igualmente, si hay alguien que lo pueda rubricar pues mejor, pero creo que estoy en lo cierto, así que tranqui company que tendrás lo que te mereces. Un saludo, tu compi de curses. Nava.

Paco ha dit...

Que me dices..!!!! Que hay cena de fin de temporada..!!!Eso si que no lo sabia ;si es lo que tiene esto de ser novato ,que no te enteras de la pelicula si no te la explican..!!!
Peo vamos que tampoco es que esté super enfadado ,solo era para crear polemica,; y es que muchos lujos, no se ven por las carreras...!!!
A que no..???
Salut company..!!