19 d’abr. 2009

EXIT TOTAL DE LA IV MARXA BTT ROSES - CAP DE CREUS


En Moi Llenas i jo poc avans de la sortida.(c) Moi Llenas

Endevant de la marxa ,controlant els capos...!!

Asistencia del meu motxilero ....!!!

Pepe Ortega ,en acció...

En Rafi,de Cadaqués.

Bones vistes de Cala Joncols .(c) Radikal Bikes.

La badia de Cadaqués i el Cap de Creus desde els Plans d'en Melos.(c) Radikal Bikes.

Bon temps,i precioses calas del Cap Norfeu.(c) Radikal Bikes.
................................
Moltes felicitacions al Club Ciclista Roses, per la organització d'aquesta IV Marxa BTT pel Parc Natural del Cap de Creus.El bon temps, i la magnífica ruta que ens han preparat aquest diumenge, en han fet gaudi d'una molt bona diada.
Hem anat a Roses amb en Pepe Ortega i enllà també hem trovat en Jaume Llach, en Josep Faixó, en Rafi i en Luca, que són alguns dels bikers de Cadaqués, que avui no s'han perdut aquesta bonica ruta pel nostre terreny.També hem trovat companys, com en Moi Llenas, en Lupi i molts altres.
He sortit bastant bé, i amb el xip de cursa possat;a les primeres pujades he vist que anava bastan endevant i amb bones sensacions, però he patit una punxada, i
me vist obligat a parar per manxa varies vegades i al final a possar una coberta al meu tubeles.
Tinc que donar les gracies en Moi, per aturar, i intentar reparar la roda, i al meu company Pepe, que finalment m'ajudat a poguer continuar .Tot i aquest incidents he pogut fer un bon entrenament que m'anira molt bé per la cursa de diumenge al Caixa Girona de Figueres.
El temps que he fet pedalant ha sigut de 2'09h. Aixó vol dir que; com sempre passa; la marxa popular,al final és un entrenament de qualitat, per anar millorant ..!

Fins la propera ...!!!

1 comentari:

Xuminu ha dit...

Hola Paco! El circuit del Caixa comencen a marcar-lo aquesta tarda de divendres, almenys això m'ha dit en Jep (organitzador) aquest matí. S'ha d'anar amb compte perquè hi van fer un trial amb moto i algún "poquesllums" hi va fer moltes marques amb esprai vermell que per tant no són del circuit del Caixa...
El circuit serà al voltant del castell de Sant Ferran, passant pels terrenys del Circuit dels Arcs...
Si vols escriu-me a ppm_10@hotmail.com o passem a veure algún matí per Olympia (crec que xerraves més amb en Víctor que amb mi, però algún cop t'havia arreglat la Stumpjumper... jejeje) i te'n dono més detalls. I si vols quedem quan el sapiga i te'l ensenyo...

Salut!
Pau